SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Na Vianoce najviac kupujeme kozmetiku, dá sa aj dražiť.

Kozmetika ako vianočný darček je stávka na istotu. Patrí k najobľúbenejším darom. Potvrdzuje to aj prieskum, podľa ktorého kozmetiku dostáva až 86 % Slovákov.

Pri kúpe kozmetiky na Vianoce polovica Slovákov najčastejšie vsádza na telovú alebo vlasovú kozmetiku, tretina nakupuje parfumy a iba 4 percentá kupujú dekoratívnu kozmetiku. Kozmetikou najradšej obdarovávame partnerov, polovica z nás ju kupuje rodičom a deťom a tretina kamarátom.  Pri nákupe telovej a vlasovej kozmetiky sa až tri štvrtiny z nás rozhodujú podľa ceny. Dôležitými kritériami sú aj značka a vôňa.   Počas Vianoc Slováci radi nakupujú kozmetiku v špeciálnych vianočných baleniach. Pravidelne po nich siaha až pätina respondentov a 63 percent kúpi vianočný kozmetický balíček aspoň občas.  Kozmetika v darčekových kazetách s bezpečnostným uzáverom je zároveň  zárukou, že výrobok predtým nikto neotvoril a nevystavil riziku kontaminácie, čo je bežné najmä pri testovaní telovej a vlasovej kozmetiky. Podľa odborníkov možno v blízkej budúcnosti očakávať aj testery na telovú kozmetiku, ktoré v predajniach zatiaľ chýbajú.      Kozmetiku ako darček najčastejšie kupujeme v drogériách a parfumériách , prekvapivo však aj v supermarketoch, kde ju nakupuje 60 percent Slovákov. Len necelá tretina  preferuje kozmetiku zo špecializovaných obchodov. Približne každý desiaty Slovák nakupuje kozmetiku cez internet.   Tento rok je možné kozmetiku ako vianočný darček cez internet dokonca aj dražiť. Na darcovskom portáli Ľudia ľuďom ponúka Unilever dražbu  kozmetických balíčkov Dove a Axe, výťažok z aukcie venuje Detskému hospicu Svetielko pomoci. 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 547
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 297
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 325
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 973
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 528
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 191
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 029
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 1 973
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Chcete dovolenkovať v Egypte? Tento sprievodca vám pomôže vybrať správne miesto.


INZERCIA 9 h

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 22. máj

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu