INZERCIA

Na Vianoce najviac kupujeme kozmetiku, dá sa aj dražiť.

Kozmetika ako vianočný darček je stávka na istotu. Patrí k najobľúbenejším darom. Potvrdzuje to aj prieskum, podľa ktorého kozmetiku dostáva až 86 % Slovákov.

Pri kúpe kozmetiky na Vianoce polovica Slovákov najčastejšie vsádza na telovú alebo vlasovú kozmetiku, tretina nakupuje parfumy a iba 4 percentá kupujú dekoratívnu kozmetiku. Kozmetikou najradšej obdarovávame partnerov, polovica z nás ju kupuje rodičom a deťom a tretina kamarátom.  Pri nákupe telovej a vlasovej kozmetiky sa až tri štvrtiny z nás rozhodujú podľa ceny. Dôležitými kritériami sú aj značka a vôňa.   Počas Vianoc Slováci radi nakupujú kozmetiku v špeciálnych vianočných baleniach. Pravidelne po nich siaha až pätina respondentov a 63 percent kúpi vianočný kozmetický balíček aspoň občas.  Kozmetika v darčekových kazetách s bezpečnostným uzáverom je zároveň  zárukou, že výrobok predtým nikto neotvoril a nevystavil riziku kontaminácie, čo je bežné najmä pri testovaní telovej a vlasovej kozmetiky. Podľa odborníkov možno v blízkej budúcnosti očakávať aj testery na telovú kozmetiku, ktoré v predajniach zatiaľ chýbajú.      Kozmetiku ako darček najčastejšie kupujeme v drogériách a parfumériách , prekvapivo však aj v supermarketoch, kde ju nakupuje 60 percent Slovákov. Len necelá tretina  preferuje kozmetiku zo špecializovaných obchodov. Približne každý desiaty Slovák nakupuje kozmetiku cez internet.   Tento rok je možné kozmetiku ako vianočný darček cez internet dokonca aj dražiť. Na darcovskom portáli Ľudia ľuďom ponúka Unilever dražbu  kozmetických balíčkov Dove a Axe, výťažok z aukcie venuje Detskému hospicu Svetielko pomoci. 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.