INZERCIA

AAA AUTO poskytuje SFZ autá v hodnote viac ako milión eur

Najväčší predajca ojazdených vozidiel AAA AUTO zahájil odovzdávanie 76 nových vozidiel SFZ.

Pred dvomi dôležitými kvalifikačnými zápasmi so Slovinskom a Škótskom zahájil najväčší predajca ojazdených vozidiel AAA AUTO odovzdávanie 76 nových vozidiel Slovenskému futbalovému zväzu. AAA AUTO tak napĺňa podmienky spolupráce, ktorá sa začala pred mesiacom, keď sa stalo platinovým partnerom SFZ.

Prvé kľúčiky si prebral prezident Slovenského futbalového zväzu Ján Kováčik, ktorý bude jazdiť v automobile Kia Sorento. Odovzdal mu ich regionálny manažér AAA AUTO Pavol Chmura. „Naša spoločnosť neustále rastie ako v zmysle počtu pobočiek, tak i čo sa týka počtu predaných vozidiel. Spolupráca so slovenským futbalom je logickým vyústením nášho pôsobenia na Slovensku. Ide o historicky prvý prípad spolupráce predajcu ojazdených automobilov s reprezentáciou Slovenskej republiky, čo ďalej dokumentuje silnú pozíciu AAA AUTO na tunajšom trhu,“ komentoval spoluprácu Chmura a pridal i prianie, „nech sa Vám v aute dobre jazdí.“

Dnešný deň je dôkazom, že to, čo sme deklarovali pred mesiacom, sa stáva skutočnosťou. A som presvedčený, že spolupráca SFZ a AAA AUTO ako lídrov vo svojich oblastiach prinesie úžitok obom stranám,” komentoval na tlačovej konferencii pred zápasmi so Slovisnkom a Škótskom za účasti trénera národného týmu Jána Kozáka odovzdanie kľúčikov Kováčik.

Vozidlá sa odovzdávajú postupne v troch vlnách. V prvej si SFZ preberalo 16 automobilov značky Kia Ceed a Kia Sorento. „Slovenská reprezentácia tak môže začať autá využívať už pred sobotným zápasom v Slovinsku a utorkovým v Trnave so Škótskom. Hráčom prajem do zápasov mnoho síl a premenených šancí,“ pripomína najbližšie futbalové akcie Chmura.

Jednotlivé autá, ktoré SFZ postupne preberá budú ako strednej tak i vyššej strednej a vyššej triedy. Celková hodnota vozidiel, zapožičaných spoločnosťou AAA AUTO pod značkou Mototechna SFZ, dosahuje 1 125 000 €. K obmene áut príde vždy po niekoľkých mesiacoch.

Autá sú poskytované prostredníctvom značky Mototechna, ktorá od svojho vzniku uspokojila takmer 5000 zákazníkov preferujúcich kvalitné minimálne užívané vozidlá do 24 mesiacov veku a 40 000 najazdených kilometrov.

Autá z Mototechny charakterizuje nízky vek, malý počet najazdených kilometrov, cena o 30-40% nižšia ako pri  nových vozidlách, výber z mnohých značiek, možnosť okamžitej kúpy a ideálna konfigurácia. Predaje pod touto značkou neustále rastú, v tomto roku zaznamenala navýšenie o 7,5 %. Pomáha tomu i zavedenie nového úveru Bumerang, ktorý garantuje spätnú odkupnú cenu automobilu. Úver je modernejším a flexibilnejším variantom úveru s poslednou navýšenou splátkou. Spoločnosť AAA AUTO ponúka financovanie zánovných vozidiel pod značkou Mototechna s rokom výroby 2015 a 2016, na 24 až 48 mesiacov, s akontáciou od 10 % a s atraktívnou mesačnou splátkou. Záleží tak len na zákazníkovi, ktorý variant si v okamihu splatenia Bumerangu zvolí - či úhradu poslednej navýšenej splátky, odkúpenie vozidla za garantovanú odkupnú cenu s možnosťou výmeny za novšie auto, alebo prefinancovanie poslednej splátky ďalším úverom. Autá je možné si zaobstarať tiež na klasický úver, ktorý pre vozy z Mototechny zabezpečujú renomované finančné inštitúcie ako Home Credit, Cofidis, sAutoleasing SK a QuatroCar.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou

Seriál referencií radových členov Nášho finančného družstva, 7. vydanie.

Tlačové správy

Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk

Nová, rýchlejšia a prehľadnejšia.

Tlačové správy

Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc

Využite voľno počas Veľkej noci a spoznávajte zaujímavé miesta po celom svete.

Tlačové správy

Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok

Prehľadnosť predajne či rýchlosť vybavenia nákupu sú pre zákazníka veľmi dôležité, najmä pri malých každodenných nákupoch.