SME

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

(Zdroj: Pexels)

Spojenie siete FOKUS očná optika z portfólia MiddleCap Group so značkou Nikon je jedným z najväčších úspechov, ktoré rok 2020 firme priniesol. FOKUS presvedčil Nikon ako obchodnými výsledkami, tak i kvalitou spracovania, ktorá je pre precízne produkty tejto značky kľúčová. Zákazníci na Slovensku aj v Česku si tak môžu kúpiť okuliarové sklá Nikon exkluzívne v optikách FOKUS. "Väčšina zákazníkov je schopná vymenovať celú škálu značiek okuliarových rámov, ale málokto by si bol schopný́ vybaviť značky dioptrických šošoviek," hovorí Žaneta Getsbergerová, produktová riaditeľka spoločnosti FOKUS a dodáva: "Pritom kvalita šošoviek je pre okuliare nosným faktorom. Na svet sa predsa pozeráme práve cez dioptrické šošovky a nie cez rámy."

Spolupráca oboch značiek začala už máji 2020 na marketingových kampaniach predstavujúcich výhody značkových produktov Nikon slovenským a českým zákazníkom.

"FOKUS s nami zdieľa rovnaký́ záväzok k ľuďom, ktorí nosia okuliare – uspokojiť čo najlepšie ich potrebu lepšie vidieť. Okuliarové šošovky Nikon v sebe nesú jedinečné know-how precíznej optiky, ktorá zaručuje perfektné videnie pre každého. Veríme, že kombináciou kvalitných šošoviek Nikon s vysokou profesionalitou očných špecialistov vo FOKUS, môžeme zmeniť a zlepšiť pocit z nosenia okuliarov slovenských aj českých zákazníkov," vysvetľuje motiváciu vstúpiť do exkluzívnej spolupráce Stéphanie Vian, zastupujúca Nikon Europe

"Partnerstvo FOKUS – Nikon je ďalším krokom k naplneniu cieľa ktorý sme si dali pri akvizícii a teda sústavne zlepšovať kvalitu produktov a služieb pre zákazníkov a tým urobiť z FOKUSu popredného hráča v regióne strednej Európy. Exkluzívne partnerstvo s Nikon-om je potvrdením synergií a stabilizuje pozíciu FOKUSu ako lídra na slovenskom a českom trhu s očnými optikami," komentoval exkluzívne partnerstvo so značkou Nikon Martin Proksa, Head of Private Equity MiddleCap Group.

Akvizícia siete očných optík FOKUS na Slovensku a v Českej republike bola v roku 2019 prvou veľkou transakciou skupiny smerujúcou do vlastného private equity portfólia. FOKUS má aktuálne na Slovensku a v Českej republike 160 pobočiek v 90 mestách.

 (zdroj: Pexels) (zdroj: Pexels)

O značke Nikon

Značka Nikon demonštruje svoju vysokú odbornosť už od svojho založenia pred viac než 100 rokmi. Neustále vyvíja nové zásadné technológie, vďaka ktorým sa snaží mať v oblasti optického priemyslu náskok pred svojou konkurenciou. FOKUS ponúka vo svojich optikách široké portfólio dioptrických šošoviek Nikon – progresívne, multifokálne aj jednoohniskové, ktoré je možné doplniť povrchovou úpravou, zákazník tak získa v jednej šošovke

Ako korekciu zraku, tak napríklad aj ochranu očí pred škodlivým UV žiarením alebo pred oslnením. Jednotlivé produktové rady a ďalšie povrchové úpravy sú predstavované na webových stránkach www.fokusoptika.sk/nikon.

Základné informácie o MiddleCap Group S.A.

MiddleCap Group, S.A., je etablovaná investičná a poradenská spoločnosť so sídlom v Luxemburgu a pobočkami v Londýne, Bratislave, Prahe, Dubaji a v Monaku. Skupina vznikla v roku 2018 fúziou spoločnosti MiddleCap Equity Partners, a.s. a Mayfair Assets Ltd. Okrem poskytovania kompletnej škály poradenských služieb v oblasti fúzií a akvizícií a corporate finance, skupina pôsobí ako dlhodobý investor so zameraním na nehnuteľnosti investičné príležitosti v oblasti súkromného kapitálu, start-upov a investovania na kapitálových trhoch.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Chcela v Prešove dobrú kávu. Dnes praží pre desiatky kaviarní
  2. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  3. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  4. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  5. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  6. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  7. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  8. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  1. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  2. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  3. LESY SR obnovili 100 km lesných ciest
  4. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  5. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  6. Dajte zabrať vášmu mozgu, preverí ho Tréning pamäti
  7. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  8. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 15 999
  2. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 4 006
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 3 781
  4. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 3 760
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 3 172
  6. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín 2 806
  7. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 2 744
  8. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 553
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Kamkoľvek sa pozriete je zeleň, more hrá stovkami odtieňov modrej.


INZERCIA 18. júl

Pozrite si, ktoré miesta sa oplatí navštíviť.


INZERCIA 18. júl
Otváranie lesnej cesty, OZ TATRY, Čierny Váh

Záchranné zložky, lesné hospodárstvo aj cyklisti získavajú bezpečný prístup do lesa.


17. júl
Nákupy v Kauflande majú cenu zlata, potvrdil to aj výnimočný certifikát

Na pultoch ponúka Kaufland čerstvé výrobky, jeho zákulisie má zlatý certifikát.


INZERCIA 17. júl
SkryťZatvoriť reklamu