SME

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

(Zdroj: Pexels)

Spojenie siete FOKUS očná optika z portfólia MiddleCap Group so značkou Nikon je jedným z najväčších úspechov, ktoré rok 2020 firme priniesol. FOKUS presvedčil Nikon ako obchodnými výsledkami, tak i kvalitou spracovania, ktorá je pre precízne produkty tejto značky kľúčová. Zákazníci na Slovensku aj v Česku si tak môžu kúpiť okuliarové sklá Nikon exkluzívne v optikách FOKUS. "Väčšina zákazníkov je schopná vymenovať celú škálu značiek okuliarových rámov, ale málokto by si bol schopný́ vybaviť značky dioptrických šošoviek," hovorí Žaneta Getsbergerová, produktová riaditeľka spoločnosti FOKUS a dodáva: "Pritom kvalita šošoviek je pre okuliare nosným faktorom. Na svet sa predsa pozeráme práve cez dioptrické šošovky a nie cez rámy."

Spolupráca oboch značiek začala už máji 2020 na marketingových kampaniach predstavujúcich výhody značkových produktov Nikon slovenským a českým zákazníkom.

"FOKUS s nami zdieľa rovnaký́ záväzok k ľuďom, ktorí nosia okuliare – uspokojiť čo najlepšie ich potrebu lepšie vidieť. Okuliarové šošovky Nikon v sebe nesú jedinečné know-how precíznej optiky, ktorá zaručuje perfektné videnie pre každého. Veríme, že kombináciou kvalitných šošoviek Nikon s vysokou profesionalitou očných špecialistov vo FOKUS, môžeme zmeniť a zlepšiť pocit z nosenia okuliarov slovenských aj českých zákazníkov," vysvetľuje motiváciu vstúpiť do exkluzívnej spolupráce Stéphanie Vian, zastupujúca Nikon Europe

"Partnerstvo FOKUS – Nikon je ďalším krokom k naplneniu cieľa ktorý sme si dali pri akvizícii a teda sústavne zlepšovať kvalitu produktov a služieb pre zákazníkov a tým urobiť z FOKUSu popredného hráča v regióne strednej Európy. Exkluzívne partnerstvo s Nikon-om je potvrdením synergií a stabilizuje pozíciu FOKUSu ako lídra na slovenskom a českom trhu s očnými optikami," komentoval exkluzívne partnerstvo so značkou Nikon Martin Proksa, Head of Private Equity MiddleCap Group.

Akvizícia siete očných optík FOKUS na Slovensku a v Českej republike bola v roku 2019 prvou veľkou transakciou skupiny smerujúcou do vlastného private equity portfólia. FOKUS má aktuálne na Slovensku a v Českej republike 160 pobočiek v 90 mestách.

 (zdroj: Pexels) (zdroj: Pexels)

O značke Nikon

Značka Nikon demonštruje svoju vysokú odbornosť už od svojho založenia pred viac než 100 rokmi. Neustále vyvíja nové zásadné technológie, vďaka ktorým sa snaží mať v oblasti optického priemyslu náskok pred svojou konkurenciou. FOKUS ponúka vo svojich optikách široké portfólio dioptrických šošoviek Nikon – progresívne, multifokálne aj jednoohniskové, ktoré je možné doplniť povrchovou úpravou, zákazník tak získa v jednej šošovke

Ako korekciu zraku, tak napríklad aj ochranu očí pred škodlivým UV žiarením alebo pred oslnením. Jednotlivé produktové rady a ďalšie povrchové úpravy sú predstavované na webových stránkach www.fokusoptika.sk/nikon.

Základné informácie o MiddleCap Group S.A.

MiddleCap Group, S.A., je etablovaná investičná a poradenská spoločnosť so sídlom v Luxemburgu a pobočkami v Londýne, Bratislave, Prahe, Dubaji a v Monaku. Skupina vznikla v roku 2018 fúziou spoločnosti MiddleCap Equity Partners, a.s. a Mayfair Assets Ltd. Okrem poskytovania kompletnej škály poradenských služieb v oblasti fúzií a akvizícií a corporate finance, skupina pôsobí ako dlhodobý investor so zameraním na nehnuteľnosti investičné príležitosti v oblasti súkromného kapitálu, start-upov a investovania na kapitálových trhoch.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  2. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  5. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  6. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  7. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  8. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 12 413
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 728
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 575
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 260
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 603
  6. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 2 484
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 667
  8. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 652
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia

LESY SR realizujú výchovné zásahy v súlade s princípmi trvalo udržateľného hospodárenia


10 h

Kde končí automatizácia a začína riziko?


INZERCIA 22 h

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 22 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu